Kundservice

Vad kan vi hjälpa dig med?

kundservice@ip-only.se

Redan fiberanslutna privat- och småföretagskunder med aktiva tjänster i våra öppna nät ska vända sig till sin tjänsteleverantör för felanmälan, frågor och support.

Kontaktinformation

IP-Onlys huvudkontor ligger på Bäverns Gränd 17 i centrala Uppsala. Karta

Vi har även kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Oslo.

Fullständiga kontaktuppgifter finns på IP-Onlys nationella webbplats

Kontaktsida
2017-07-05
|
Kategorier:

Nyheter,

Härryda

Byggstatus i Härryda by med omnejd

Nu börjar det äntligen blivit dags att driftsätta fibernätet i Härryda By med omnejd.

Du som har fått din fibermottagare monterad behöver se till att den har en strömkabel kopplad till sig och att strömmen är påslagen. Det här är viktigt för att vi ska kunna säkerställa att installationen av fibern fungerat och att signalerna når fram. När lampan som heter WAN lyser betyder det att din fiber är installerad och klar och du kan nu beställa tjänster.

Hur beställer jag?
Du kan se vilka tjänster och leverantörer du kan välja mellan i vår tjänsteportal. Portalen kan du nå på två sätt – antingen genom att ansluta en nätverkskabel till din dator och till nätverksuttaget och skriv in IP-Only i adressfältet i webbläsaren. Du kommer då till tjänsteportalen, som automatiskt visar utbudet för just din adress. I tjänsteportalen kan du enkelt jämföra, välja och beställa tjänster. Om du har tillgång till internet och inte har en nätverkskabel kan du istället skriva in www.ip-only.se/portal i din webbläsare. Du får då själv ange din adress för att kunna se vilka tjänster du kan välja bland.

Vid frågor, kontakta vald tjänsteleverantörs kundservice eller besök vårt kundforum: kundservice.ip-only.se

Vid frågor, vänligen besök vårt kundforum.
Nyfiken på hur det kan se ut vid en fiberutbyggnad? Kolla in vår Byggblogg!

Till startsidan